יום רביעי, 6 ביוני 2012

Day 4י

סוף- סוף נפתרה תעלומת מד הצעדים- הוא לא ספר טוב, כי שמתי אותו בחלק הפנימי של המכנס, ככה שלא ייפול.
לא היה לו מרחב לתזוזה. היום עשיתי קצת יותר מ6000 צעדים, אבל פספסתי רק פעם 1 את המדרגות (הרגל...) והיו לי הרבה פגישות ושיחות מחוץ למקומי.
סיימתי מוקדם- ב 16:15 והלכתי לבריכה. ציפיתי שיהיה ריק. והיה עמוס. מה, אף אחד לא עובד פה?
למזלי יש לנו מציל מקסים שארגן לי שורה משלי. אני מאוד אוהבת להיות במים, לפני בערך שנתיים לקחתי קורס שחייה וידעתי לשחות נכון, ועכשיו אין לי מספיק אוויר כבר אחרי חצי בריכה. אחרי 5-6 בריכות כבר הגעתי ל0.75 של הבריכה, אבל אז אני מרגישה שאין אוויר ונעצרת. עשיתי 12 בריכות של 25 מטר. פחות מחצי שעה. אשתפר- זה בטוח.
אחר כך ישבתי בסאונה רטובה, ביבשה אני לא יכולה לנשום.
מקלחת והביתה. היו לי חסרים הרבה חלבונים היום (סלט עם בולגרית בצהריים לא הוסיף מספיק), לכן אכלתי קלמרי מבושל בלי כלום. אני מאוד אוהבת אותו בסלטים, אבל פה הצלחתי רק חצי.
הדברים המשמחים: -300 גרם, אלו שהעלתי ביום שני. והאדום בקלוריות ושומנים זה חוסר, לא עודף.
רק ללמוד לא הספקתי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה