יום שני, 18 ביוני 2012

Day 8

טוב, קראתי לפוסט "יום השמיני", אבל זה לא באמת שמיני, כי לא שמרתי באמצע. כתוצאה העלתי כמעט קילו.
ביום שישי התחלתי לשתות את Acai Berry. בסוף השבוע הורדתי את הקילו החדש, למרות שלא עשיתי כלום ואכלתי בסדר. הכדורים מבטיחים זירוז מערכת העיכול, שריפת שומן ואנרגיה. אני הכי בונה על האנרגיה.
לפי מה שקראתי, הם נותנים תחושת שובע ואנרגיה, אנשי קדמון היו אוכלים את הצמח הזה כשיצאו למסעות ארוכים.
האמת- באמת יש תחושת שובע. אני אפילו תופסת את עצמי, שלא בא לי לאכול פיזית, אך אני חושבת על האוכל.
אתמול בן זוגי הציעה לאכול סושי בסושיה ה3 האהובה עליי, וסירבתי. כל הכבוד לי! כי באמת לא הרגשתי צורך.
עוד משהו חשוב קרה ביום השמיני- הלכתי לדיקור סיני. הרגשתי נפלא, הפנמתי את כל ההמלצות שקיבלתי ואפילו קיבלתי השראה לעבודת תזה שלי (כל הרקע התאורטי יצא לי עמוד וחצי, ואני חייבת להרחיב..).
תוצאה- לא אכלתי מספיק, הייתי שבעה, לא הספקתי כלום (חוץ ממניקור ודיקור) כי עבדתי 11 שעות אבל לא התעייפתי כרגיל ב10 בערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה