יום ראשון, 3 ביוני 2012

One more time

התזה שלי מתקדמת. כבר יש נושא ושאלון, עוד מעט אתקן את הסקירה הספרותית... אבל משקל עולה. אני מנהלת את הזמן שלי, אבל עייפות כרונית גוברת. זה מאוד קשה להתחיל מחדש, כאשר נקודות ההתחלה אפילו יותר גבוהה מהקודמת.
מתישהו אני אצליח.
חזרתי לספור קלוריות וערך תזונתי של האוכל הנכנס.
המגבלות הם 1200-1550, אבל בקלוריות אני לא מנסה להגיע לנורמה, כמה שפחות
חלבונים: 60-165
שומנים: 26-60
פחמימות: 135-251

הבעיה, כמו אצל הרוב, היא חלבונים. התוצאות של אתמול:


כמו שאפשר לראות- לא רק לא הגעתי לגבול התחתון של הקלוריות, גם חרגתי מהגבול העליון!
לפחות שאר המדדים היו בנורמה.
אתמול גם חזרתי לעשות bodyflex וגם לשים מד צעדים. רק המכשיר שבו השתמשתי אתמול נדפק, רשמתי מה שנראה לי, היום כבר עם המכשיר החדש. העייפות או העצלנות שלי לא נתנה לי עוד פעם לעשות את עבודות הביתיות.
היום יום חדש ויש לי קצת יותר מרץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה