יום חמישי, 21 ביוני 2012

Day 11

רזיתי בעוד 300 גרם וזה מביא אותי לסך הרזיה של קילו מתחילת הניסיון!
וזה עוד בלי ספורט. אליו אחזור בשבוע הבא, השבוע אני צריכה לסיים את הצעת המחקר שלי.
בזמן ההמתנה לבדיקת דם (גם כדי לדעת מה הרמה של ברזל בגוף וB12, הרי אני כמעט ולא אוכלת בשר, וגם כדי להשוות את תוצאות כשארזה) התחלתי לקרוא ספר על גוף האדם לפי סינים. בדיוק מה שסיפרו לי בדיקור. הכי מצחיק שקניתי אותו לפני יותר מחצי שנה ורק עכשיו פתחתי.
וקניתי טיפות של HCG. עוד לא יודעת אם אני זאת שאשתמש או הבן זוג שלי. כל עוד כדורים עוזרים לי ואין לי טאבון הבלתי נשלט, אין לי צורך בעוד מזרז.
בערב גם הינו אצל חברים וגם ביום ההולדת של אמא ולא התפתיתי למשהו אסור.
חסרים חלבונים וקלוריות.

תגובה 1:

  1. lovely:) even if I can't understand what you're writing I think your blog is great. keep up the amazing work, dear. and feel free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :)

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    השבמחק