יום שלישי, 27 במרץ 2012

יום 10

זה היה משונה. קמתי כרגיל, ב5 בבוקר והתיישבתי ללמוד. הייתי צריכה לסכם 3 מאמרים שאת 2 מהם כבר סיכמתי, אבל לא מספיק. אני גרועה בלסכם ולנסח את הדעות של אחרים. זה לקח לי המון זמן, כשתוך כדי ראיתי כל מיני סרטונים, מצאתי בלוג של דוד! שלי, כל מיני מידע רלוונטי על דיאטה שאני מתכננת לעשות וכו'.

כשיצאתי מהבית היה 9:25 ותוך 17 דקות הייתי בעבודה. בסביבות 6 בבוקר זה לוקח לי 15, ובשעות האמצע יכול לקחת גם 40 דקות. זה אומר שמצאתי שעה אידיאלית ליציאה לעבודה!
גם היה די קל להעביר את היום, אבל כשהגיעה השעה לצאת, החלטתי לא ללכת לספורט- לחזור הביתה ולסיים את הסיכומים.
היום אני בחתונה ומחר יש לי כבר פגישה עם מרצה שבשבילה הסיכומים. יש לי עוד לקרוא מאמר אחד ולהתכונן לחתונה.
לכן לא היה ספורט, היום ומחר גם לא יהיה. כנראה ביום שישי על הבוקר, או אחרי הלימודים.
אוכל: בוקר- יוגורט, שוקולד, צהריים- שעועית, אורז, גמבה, מלפפון וחומוס, ביניים- סלט עם סלק, ערב- טום יאם, פסטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה